با عنوان BattleCry بیشتر آشنا شوید
تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 11:57 PM | نویسنده : مهدی
اگر به بازی‌های آنلاین تیمی علاقه دارید، بد نیست بازی BattleCry را تجربه کنید. نسخه آزمایشی این بازی از هم‌اکنون در دسترس بازی‌کنندگان قرارگرفته و با مراجعه به سایت battlecrythegame.com می‌توانید آن‌را تجربه کنید. البته این نسخه فعلا در استرالیا و نیوزیلند در دسترس عموم قرارگرفته و نسخه آزمایشی آن در پاییز امسال برای تمام منطقه‌ها در دسترس خواهد بود. البته برای اینکه بتوانید این نسخه آزمایشی را در پاییز تجربه کنید، باید از هم‌اکنون در سایت بازی ثبت‌نام کنید. اگر نسخه آزمایشی را تجربه کنید، آیتم‌ها و پاداش‌های ویژه‌ای دریافت خواهید کرد که در بازی اصلی قابل‌استفاده خواهند بود.



این بازی ترکیب خوبی از دو سبک سوم-شخص و Fast-Based Shooting را به نمایش درآورده و به همین دلیل بازی‌کنندگان با یک گیم‌پلی جدید مواجه می‌شوند که در آن مبارزه‌های تیمی به‌جای کارهای تاکتیکی حرف اول را می‌زنند. در این عنوان قهرمان موردنظر خود را انتخاب می‌کنید و او را با لباس و قابلیت‌های جدید در یک مبارزه نفس‌گیر قرار می‌دهید. سلاحی که برای او انتخاب می‌کنید، قدرت‌های خاصی به همراه خواهد داشت. در این بازی باید شخصیتی را انتخاب کنید که بهتر می‌توانید آن را کنترل کنید و این نکته حرف اول را  درجریان روند‌بازی می‌زند.
سازندگان BattleCry در صحبت‌هایی گفته‌اند که تاکنون بازخوردهای بسیار خوبی از بازی‌کنندگان استرالیایی و نیوزیلندی گرفته‌اند و آنها لحظه‌های خوبی را با این بازی سپری کرده‌اند. بتستا اعلام کرد که این بازی در E3 برای علاقه‌مندان قابل بازی خواهد بود.
 
منبعABG
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : اخبار روز ، اخبار DigiKala ، جالب و سرگرمی ، معرفی نرم افزار و بازی ، ،